♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Jun 6, 2011

lama aku tak merapu

salam semua..
lama ceq tak merapu meraban kat blog ni..
hehe..

hari ini tetiba setelah lama aku tak berblogging..
aku rasa nak wat entry baru hari ni..

aku tengah wat cocem skang..
ish3x..
class asek cancel jek..
tak pe la..
yang penting hidup mesti diteruskan..
rindukan kampung..

fara budak demok!!!


bila bole nak balik ni?
hmmm...
musim kenduri kendara skang ni...
tahniah kepada kawan-kawan yang melangsungkan pertunangan dan perkahwinan pada bulan ni...
yang bertunang tu semoga sampai la ke jinjang pelamin..
kepada yang dah berkahwin tu biaq le sampai ke akhir hayat..

kepada aku...
belajaq ghajin-ghajin..
jangan dok menggatai lebih-lebih..
hehe...

p/s: semoga abah cepat sembuh... Aminnnnnnnn...........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...