♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Jun 7, 2011

aku tau la duit ni korang punya

berikut ialah wang bernilai RM1.00 yang telah ditemui di sebuah kedai runcit di Kg Baru, KL:


tuan kedai, aku & sorang kawan aku lagi pun geleng kepala...

apa nak jadi ni?
siap bermadah-madah jiwang sakan..
hoho...

p/s: len kali jangan la bercinta sebab duit.. cam atas tu jadinya... tak pasal-pasal duit tu jadi mangsa keadaan...
aish.... -.-*
kpd yg penah wat cam ni.. cecube pk balik nah? :D

3 comments:

missSenget said...

kamu juga aku pilih...

fara murni said...

ish3x...

aQim said...

macam ayt dlm cite syurga cinta je..haha;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...