♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Jan 27, 2011

nak berkira ka?

aku tak kisah kalau nak berkira. tapi kalau aku sendiri pun dah berkira, jangan tanya la. aku tak suka buat orang macam tu macam ni. tapi kalau dah nak berkira sangat. ok. it's ok. ok sangat-sangat. tunggulah masa aku berkira lak kan? lantak ar nak baca ke tak entry aku ni. yang penting aku tetap ngan cara aku. kenapa mesti nak wat cam tu, pas tu ungkit. die ni tak betul. die ni salah. jangan nak tegur orang laen le kalau tak dapat nak betulkan diri sendiri. aku tak suka nak mengungkit. aku tak kata aku bagus. mungkin aku lebih teruk. tapi bila dah semua asyik jadi kat aku sorang je, aku bengang gak. sebab aku ni manusia, ada hati, ada perasaan. kalau kena diri sendiri, tau pulak nak bengang. yang penting sekarang, jangan cakap pape la. kalau ada pape tegur je aku direct.
tapi kalau aku jawab balik tu memang bersebab la. aku pun bukannya tak berperikemanusiaan. kalau tak berperikemanusiaan lebih baik aku tak yah jadi manusia. kalau nak mintak tolong aku memang tersangatlah. tapi waktu aku  memerlukan, huh.. jangan haraplah. dah ar. dari aku dok layan perasaan asek membengangkan ni, bek aku layan gambar ni.

aku rindu ampa. sekarang kita semua da kat hala tuju yang berbeza.
 aku doakan semua berjaya dalam bidang masing-masing.
 jujur ikhlas aku nak gtau kat sini, bila aku teringat balik ampa semua,
 budak-budak dorm F4, aku rasa tenang. 
bila la boleh berkumpul semua ramai-ramai balik? aku rindu kat ampa. 
T.T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...