♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Apr 3, 2011

aku teringin

fara tengah mengidam ni.. hihi..

teringin nak makan JCo lagi..
(last makan ari tu pun Cik Rafiqa belanja)

teringin nak makan gulai rias pisang/batang pisang..
(ihsan Mr Google)

nak cari kat sini macam memang tak pernah jumpa...
huhu..
nak kelik kampung pun...
jadual penuh...

teringin nak makan macam ni lagi...
tapi Abah tami wat ja yang paling best... 
hehe.. :)

(ihsan Mr Google lagi)
nak karipap Mak tami wat..
uwaaaaaaaa......
sob3x..
T.T

selain tu, teringin nak jumpa Tam yang dah lama menghilangkan diri..
T.T
mana kamu Tam?

tapi Tam tak mo muncul gak..
dapat jumpa Oyen pun cukup la...
(waktu ni Oyen tecik ag)
tomei tomei ngat..
tapi sekarang sudaaa encem encem cangat..

windunyaaaaaaa.....
T.T



p/s: bila la bole dapat ni? huhu... :(

2 comments:

rafiqa said...

malu ah mention name kite :p

fara murni said...

penggedik malaya...
ngek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...