♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Sep 19, 2010

oh beg kelabu!!

abah jerit
"kak bangun, dah lewat ni. pukul 10 bas dah nak jalan"
aku pn
"yela2"


trus bangun kalut2 capai towel nak mandi le..


kul 9 aku siap..
dah siap pakai baju sume..
aku pn g dapur cari makan..

tup2 dah kul 9.30..


abah jerit lagi
"kak cepat, sat gi terlepas bas baru hang tau"


pas tu dah siap2 sume kemas sume msuk kete..
tb2..
adoyai..
beg aku..
mane plak die pegi ni??


118x aku pegi ulang alik cari..
huhu..


lastly..
rupenye die men sembunyi2 lak ngan aku..
huhu..
kat belakang rak kasut die menyempitkan diri..


oh beg kelabu..


beg buruk yang mempunyai barang2 bernilai tapi xberharga



 bosannye dah balik kL..
      





2 comments:

Syifa Alshah (wutwut) said...

bernilai tapi tak berharga cemane tu ? ngee

fara murni said...

elmo > brnilai ngn brhrga mn sm mksd.. brnilai ni xdpt dnilai ngn duit.. brhrga leh ltk hrga.. 2 singgit..
haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...