♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Sep 21, 2010

badan gumok, hati gumbira

Hari ini saya aku berasa sungguh gumbira.
Aku mahu kurus gumok kembali.
Macam kat bawah ni : 
^
^
^
^
^
^
^
^
nak gumok cam dulu le.. xde byk kontroversi..



Terima kasih kepada housemate aku yang selalu "menyupport"  aku.
Semalam bengang+tidak puas hati aku pun balun laksam 2 mangkuk.
Kemudian, aku suke la.. Puas hati aku..
Malam ni lak atas cadangan Tiqatik a.k.a twin besday aku..
Kitorang berenam 1 rumah order Domino's Pizza le kat Cik Rafiqa a.k.a Niyang Rapik..
Wah!!
Agak-agak boleh jadi cam gambar sebelum tu tak??
Haha..



pizza tibe pada jam 2215 waktu tempatan.....



sebelum memulakn santapan bersama..




lama tak menyantap makanan cam ni..



 15 minit sumenye habes sudaaa...



kupon ade lagi.. nanti order lagi le.. =p



p/s: sumbat makan tak ingat sebab tengah tension.. huhu..

4 comments:

elmo blurb said...

dear, macam amek gambar untuk jadi model jusmate je?? ngee. ala meh bagi lemak kat kite. tskk.

fare murni said...

hehe..
mn de..
tb2 da jd cm tu..

rafiqa said...

makan x ajak! hahaha

sumpit said...

dah laa tak oder ni... malam ni nk oder la

salam perkenalan

JEMPUT MELAWAT
LATIHAN MENYUMPIT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...