♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Sep 2, 2011

Merdeka Raya

waktu pegi beraya kat umah member aku kat kampung Carok Gorok 
dekat ngan Lata Bayu hari raya pertama...
aku ternampak tugu negara ni..
kreatif dan menarik betul...

menarik kan?

dari apa yang aku dengar..
orang-orang kampung ni bergotong royong untuk siapkan replika ni...

aku & adik sebelum beraya umah member...

p/s: masuk raya k2 aku dah kena gastrik plus demam suma ada... adeh...
hari ni dah sihat tapi saket tekak, batuk tak berenti lak... huhu... 

3 comments:

Zack Hazze said...

kreatif penduduk kampung tu...

Naz said...

terbaik la..cam org betul pun ada sy tgk tu..hehe

Nadya said...

amazing....nice article... good job.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...