♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Jul 17, 2011

URL unik...

Assalamualaikum semua...
lama aku tak join benda-benda cam ni...
dapat tau pasal ni dari Remaja Boroi..
segmen ni sebenarnya dianjurkan oleh Che Mad..
kalau nak tau selanjutnya klik sini...

so, syarat-syaratnya ialah:

1) Follow blog Che Mad..
-i'm done

2) Copy Banner


-done

3) Cerita pasal URL blog..

-al-kisah.. sebenarnya aku dapat URL blog http://faramurni.blogspot.com/ ni dari nama panggilan aku 
& nama samaran yang aku dapat waktu aku berlakon cita apa ntah kat sekolah dulu..
fara tu nama panggilan aku la.. 
dan murni tu plak waktu berlakon kat sekolah dulu..
lastly aku gabungan kedua-duanya sekali...

-i'm done the third condition..

4) Tag kawan-kawan blog minima 2
-ok done. saje tag dua beradik ni.. hehe..

SETTLE...

ps: sape-sape nak join lagi bole la.. tarikh tutup die 24 Julai 2011..


7 comments:

ROROI said...

Bagos2!! Pasni jemput la terpengaruh ngan sy lg! hahaha

ChentaMusek said...

haha~~ Ok la tu terpengaruh..
boleh blogwalking :)

anyway,tq kerana join segmen che mad :)

fara murni said...

roroi>> pengaruh baek xpe kot..
ngeh3x..
:p

fara murni said...

chenta musek>> sesama che mad.. :)

shida said...

simple jer..~~but nice..:)
jmput sggah blog shida..baru je join..~~
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/pencarian-url-paling-unik.html

rafiqa said...

aku malas buat wei! hahahaha

fara murni said...

rafiqa>> ko mmg..
bkn kne byr pn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...