♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Feb 15, 2011

tetiba aku teringat....

Ceghita 1:

waktu umoq bapa ntah..
aku pun tak tringat..
tapi ingat lagi la dia cita ari tu..
dia pun cita...
ada satu hari ni..
dia satu keluarga kelik kapung..
sampai-sampai ja kat umah tok dia tu..
kak dia ngan dia pun salam la ngan tok dia tu..
tok dia pun suh dema ni "cetok"....

kak dia ni tiba-tiba jadi kalut..
pasai pa ntah..
tiba-tiba dia p dapuq amek periuk belanga kat dapuq wak mai depan..
suma tiba-tiba diam..
muka suma pakat nek heran..

dia pun tanya kat kak dia ni..

"awat kak bawak periuk belanga tu?"

kak dia jawab..

"tadi tok kata cetok."

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha.....................

suma gelak macam nak pecah ghumah le..
bapok le..

gila weh........
pas tu dia bisik kat kak dia...

"kak, cetok tu maksud dia duduk..."

=.=

Ceghita 2 :

yang ni ceghita wktu aku kat teknik..
haha...
jangan marah naeh?

ada la kawan aku sorang ni..
tengah sedap-sedap makan nasik ni..
dia pun kata..

"kalau ada "toyu" kan sedap.."

minah(bukan nama sebenaq) tanya la..

"ape bende tu?"

ada la yang menjawab..

"tu la toyol. sedap.. da jugak yang panggil tokyo.."

hahahahahahahhaah...
jahat nak mampus..
mentang-mentang la minah sorang ni bukan orang utara..
ampa pekena dia gila-gila..

ada sekali tu..
dia pun mintak toyol kat sorang ni..
aku tak ingat sangat..

tak pasal-pasal ja depa gelakkan dia...
ish3..

pas tu da yang baek sket ni pun p la gtau kat dia...

"toyu tu maksud dia, kicap la sayang oi..."

"oooooooo........."

-.-

p/s: ada banyak lagi aku nak taip..
tapi ngah lapaq..
makan dulu..
k daaaaaaa..............

1 comment:

♥ C-ma ♥ said...

nice blog..
i dah follow blog u yunk..
hope follow my blog erk..hehe..
tenkiuuwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...