♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Feb 13, 2011

aku dah tak tau nak wat ape....

salam..
aku tengah malas nak layan bebudak ni dok berfacebook lagi dah..
keje dah separuh siap..
nak gerak pegi mane lak ntah..

sambil-sambil aku dok bising-bising ngan bebudak ni..
aku nampak kanan aku ade ibu dan anak ni..
ibu die asek jek ngan laptop..
anak die..
bosan-bosan jek aku tengok..
die bukan sedar anak die pegi..
haish..

aku tak tau la ape nak jadi..
pas tu bile anak hilang or jadi pape nanti baru nak kecoh satu alam..
ish3x...

sebelah meja kitorang aku tengok ade sorang minah..
pergh..
berejam jugak die kat situ..
dari sebelum kitorang sampai sini die dah dok beronline kat situ..
depan aku pulak..
de 2 orang budak lelaki tengah semangat tengok tv..
semangat giler tenhgok bola..
bile gol je..
pergh..
bersorak-sorak..

meja sana lak asek bergosip je..
aku tengok dua orang laki tu..


aku?
prepare nak blah dari mcD ni la..

papai..

2 comments:

kau kesah ke?? said...

amboi makan mekdi sambil usha orang ke??

fara murni said...

bes kje ushar org je la..
hehe..
:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...