♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Oct 11, 2010

tag dari nusha


Nusha, metacih tag fara lagi..
sejak-sejak kene tag ni..
asyik kene tag je la..
hehe..
tugas sekarang..
jawab tag dari nusha le..

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
my family 
my laptop(baby)
kawan-kawan saye
my crocs
handphone buruk yang banyak kenangan

2. Benda terakhir yang korang beli  guna duit korang?
modem broadband
kasut crocs
bantal peluk upin ipin
(tak ingat le.. banyak kot.. hehe..)

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan dan apakah temanya nanti?
mesti le kat umah
temanya kalau bole, hitam putih or silver hitam le

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
tidak

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
da tak de, tak de tempoh berape lame le.. :)

6. Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
tak de, so tak jumpe le..

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
majalah Rapi

8. Apakah nama penuh korang?
Nur Farahana Binti Mahmad Nasir

9. Antara mak dan ayah, mane korang lebih mesra?
dua-dua pun same je.. tapi kalau bab kongsi masalah semua ngan mak le..

10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpa Fong Sai Yok leh? 
hehe..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
yup..

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Korea

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk

14. Beritahu 3 benda tentang org yang tag?
name penuh die Nurul Farehah Binti Ahmad Shah
sedang hangat bercinta
die sayang kucing

15. 5 benda yang paling disayangi dalah hidup
my baby(inspiron 13' Dell)
my handphone buruk(W350i Sony Ericson)
my kucings
my crocs
my rings

16. 5 lagu yang paling suka dan selalu dengar
Fynn Jamal-150 Juta
Rihanna-Unfaithful
Ungu-Luka Di sini
ANJELL-I Will Promise You
Seventeen-Selalu Mengalah

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas
28 Oktober 1989
tahun lepas sambut ngan member besday same kat Red Box Karaoke Sogo

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :

ok..
stle dah hutang ngan nusha..
:)

4 comments:

one2paii said...

bila gua berkata..terima kasih,mesti lu hapy..bila gua berkata tq..lagi lu ketawa(terima kasih dan tq ada beza ka?)..adoii..gua selalu tag lu dan penjaga2 chemut gua..terimas..pantun untuk lu..
kail ikan di muara,
biarkan kita bersuara,
nek ketapi,
harap lu sentiasa happy...
adioss....

fara murni said...

sm2 n welcome one2paii..
:)

nusha said...

tq dear~~

fendi_scropio said...

menjemput anda ke belog saya untuk menerima award;
http://blogfendi86.blogspot.com/2010/10/my-first-award.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...