♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Oct 28, 2010

selamat ulang tahun saye~



umo da bertambah le...
huuu..
tapi alhamdulillah..
bersyukur sangat masih bernyawa hingga ke saat ini..
hehe..

terima kasih sangat kat semua yang wish sampai aku tak terbalas le wish korang tu ek??
aku ni mane le pernah celebrate besday..
tapi korang memang terbaek le..

dan kepada "awak" yang semalam wish tepat-tepat kul 12.00 kat dataran merdeka tu..
terima kasih bangat..
wee~
romantik gak le walaupun tak romantik sangat..
haha..
gelong le..

gumbira sangat..
aku tak sangka bila dah cecah umo 21 ni..
aku dapat rase sume yang aku tak sangka-sangka..

lastly..
aku ngantuk sangat le..
semalam kuar balik lambat..
nak tido..
huhu..
gelong..
-.-

6 comments:

one2paii said...

gua nak ucapkan tahniah sepanjang lu dah meningkat alam remaja dan dh dewasa, dah besau pjg dah lu erk..semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki n bhg selalu

missSenget said...

slmt ulang tahun~~!!
moga segalanya terbaik utk kamu~

fara murni said...

one2paii>> thanks..
insyaAllah..
:D

misSsenget>> metacih byk2..
:)

نورالجنة said...

fara muni syg! sanah helwah dear..:D

nusha said...

hye dear~~
hpy birthday ea!!
sweet 21~~

fara murni said...

jannah>> metacih jannah..
:D

nusha>>thanks dear..
^_^v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...