♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Oct 3, 2010

desperate keluar malam?

bahaye entry kali ni..
hehe..
masih terngiang ape yang syira cakap kat aku semalam..
"ko ni asal desperate sangat nak keluar malam nih?"
actually..
aku memang dah lame giler xkeluar memalam ni..
semalam dapat jugak keluar..
hihi..
thanks kat empunya Open House kat Istana Budaya semalam..
macam-macam le aku telan semalam sampai rase nak terkeluar balik je..
adoyai..
tapi best-best..
macam-macam ade..

aku cam biase la..
mesti mau snap-snap..
hihi..
suke aku..

 sumbat makan...

udang sedap..
agaga..


barisan pelakon teater Tun Mahathir..


kak erra chumil & zizan nin sweet.. 

bersama pasangan khai & rosma..


xdpt brgmbr ngan orangnye.. ngan gmbr je la.. 

walaupun ujan lebat kitorang setia menanti..
tu yang dapat gak tengok dorang ni depan-depan..
tak pe la..
ape-ape pun aku dah dapat keluar malam....
hehe..
tak de la desperate sangat..
tapi sebab tak de roomate kt umh..

k papai..
(^_^)

4 comments:

muny lily said...

wahhh best nye ope house..dpt brgmbr dgn public figure..best2

fara murni said...

hehe..
best2..
:D

Anonymous said...

bongek bongek bongek =P

Columbia Pool Services said...

Thanks greaat post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...