♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Oct 13, 2010

Award Lagi!! Yeah!!

Metacih Fendi..
ari ni baru le sempat nak amek award dari Fendi...
korang nak tau kali ni fara dapat award ape??
hehe..
jeng3x..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
blogger harapan seyh!!
ghee..
(^_^)

Slogan kenapa korang suka MemoriSeorangMuda
♥fara suke blog ni sebab simple n sweet le..

Reaksi korang lepas dapat anugerah ni
♥metacih cangat2 kat Fendi sebab tag fara untuk award ni...

Tag 15 kawan@blogger yang lain




dah ciap..
metacih lagi sekali kat Fendi coz kasi fara award ni..
(^_^)




4 comments:

zaL_cdpx said...

weeee...bestnyer ! nama wa kna tag ! (tp aper yg wa kna bt).....haha

one2paii said...

gua pun x pasti ape gua perlu wat gak zal..ape kater lu watkan untuk gua zal,hehee..Cik fara murni, gua dengan ini mengisterihakan(mengistiharkan) untuk lu ucapan yang tidak terhingga dan terima kasih serta tahniah pada lu kerana bertungkul lumul untuk memberikan award pada gua(lu paham x ape gua cakap)bagguss sebub da paham..hehehe

sukemakan said...

alahai!
saye harapan negara
hehe
maseh fara
=)

Mirul said...

weeeeeee...... thx byk2 fara :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...