♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Sep 7, 2010

tips beraya umah si dia

Assalamualaikum sume..
salam ramadhan ag...

xsmpai bp ari lg je nak raye dah kn??
rmai je yg tgh sebuk2 nk wt kje itu ini utk smbut ry..
hehe...
msti rmai yg ske klo si die ajk korg raye kt umh dorg..



bl dh jd cm tu mcm2 le kuar kt pkiran tu..
huhu..
nk pkai bju ape??
tdung matching ke x... (bg girls la..)

so..
cn i de sket tips la..


~jaga penampilan
  • pkai pkaian tu bia la senonoh sket
  • wat prsediaan nk pkai bju ape tu awl2 (xnk klut nti)
  • klu pmpuan tu pkai le bju krung or pape bju moden skg ni yg mnunjukkn kemelayuan tu..
  • klu llaki pkai bju le bju mlayu ke.. sopan sket..
~berkenalan dengan ahli keluarga si dia
  • si dia mesti prnah cte kt korg psl ahli kluarga die so, bl dh pegi tu korg cb igt blk nm2 yg die pnah sbut tu..
  • snang le korg nk bknalan lbih rpt ngn dorg
  • tnjukkn yg korg ni brminat nak knl dorg
  • untung2 dpt green light le..
  • tp.. ade tp d cn ye.. klo korg mmg jnis pendiam, korg tny dl kt teman korg tu.. psl minat dorg tu..
  • snang le klo dh tau..
  • xla menggelabah sgt..
~jaga adab dan tingkah laku
  • yang ni yang paling penting antara paling pnting..
  • tunjukkan tingkah laki yang sopan
  • tunjukkan hormat pada dorg..
~senyum
  • senyum tu penting k??
  • senyum tu sedekah
  • jangan tunjukkan air muka yang leh sbbkn korg dpggl sombg..

~ramah
  • jgn la diam mbisu trus..
  • cb la tny khbar ke..
  • jgn tlbih excited lak bl dh start brsembg tu..
~rajin rajinkanlah diri
  • klo boyz tu xpe la kot dduk sembang, tp klo girls tu rajin2 la g dpur tlg bsuh pinggan ke..
  • cara memang bgus le..
  • tp korg jgn le tnjuk korg mcm xpnah msuk dpur laks..
~buah tangan
  • dah pegi beraya tu bwk le pape buah tgn sket
  • xyah le bwk yg mhl2..
  • bwk bg de syrt je la..
  • ni slh 1 taktik le.. bkn pksa..
  • klo girls tu.. klo korg bwk pape mskan korg sndri lg bgus n tbaek!!
  • korg kne ikhlas le.. k???
**cb le.. korg  pasti xmnyesal le ngn tips2 nih.. hehe.. (^_^)

2 comments:

elmo blurb said...

nak pegi umah si dia bawak gelang emas bagi mak die, terus mak dia pinang kite.. amacam? ahah

fare murni said...

xpela klo cm tu..
hehe..
lg bgus..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...