♥Followers♥

Cinta adalah sebuah kitaran. Apabila anda mencintai anda terluka. Apabila anda terluka, anda benci. Apabila anda benci, anda cuba melupakan. Bila anda cuba untuk melupakan, anda mula hilang. Dan ketika anda mula hilang, akhirnya anda akan jatuh cinta lagi.

Sep 28, 2010

I hate period pain!!




menyampahnye period pain..
huhu...
kalau sakit je sume orang jadi mangse..
aduh..
maaf-maaf sume..
aku tak sengaje le..
kalau dah sakit jadi cam orang gile gak aku..
huhu..
tapi nak wat cam ne kan??
sebab ni...
terpakse le aku bergantung ngan ubat-ubat yang orang kate tak baek untuk kesihatan ni..
.
.
.
.
.
.
.
kerna terpaksa..
huhu..

senggugut sakit giler..
Allah je yang tau betape sakitnye bile aku dah start sakit tu..
kalau kene ari de class..
memang tak pasal-pasal le aku kene ponteng class semate...
frust tol..
aku dah tak larat nak berubat..
itu le..
ini le..
berubat kampung pun tak de lagi le yang berhasil untuk aku..
sedihnye daku!!

p/s: sape-sape leh bantu aku??
huhu..



6 comments:

~SukEMakAn~ said...

same la kite
ni pon perot da rase nyut nyut da sket sket
esok kompem saket!
T________T
ubat pon makan yg dos tgi punye

fendi_scropio said...

salam..heheh..gue xmsk campur..

elmo blurb said...

tido je lah fara. ngee~ tu je obatnye... klo kite, kite tak makan obat, baring pastu nanti lelap lah.. esok, ok je... (:

fare murni said...

sukemakan>>yup2...
tlbih dos nih..
klo x x amek test le td..
huhu..

fendi_scorpio>>kne tau jgk le fendi..

elmo blurb>>tdo pn..
bgn nti sket lg le..
huhu..
:(

cik lover said...

errr per yg cik tau sngugut ni agak bhya klau dh trlmpau sngat..kitaran haid yg x tratur n menstrual pain yg trlmpau mngkin slh 1 simptom kpd ovarian cyst...

fare murni said...

cik lover>> sggugut kena wktu first time period ag..
huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...